keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Kotiin lähdön aika

Laukut somasti rivissä. Vielä hetki ja olen lentokoneessa. En tiedä oikein mitä pitäisi ajatella asiasta. Enkä edes halua pohtia asiaa sen enempää. Antaa sen hautua.

Australia. Olen käynyt kahdessa paikkaa ennen tätä, Ruotsissa ja Canarialla. En laske Viroa mukaan. Eli voisi sanoa että en ole mikään reissaaja. Itseasiassa en todellakaan ole. Halua olisi, mutta rahaa vähemmän. Sitten tuli eteen tämä projekti. Matkat ja asuminen maksettaisiin, kunhan skeittaan Sydneyssä. Anteeksi kuinka. Aluksi tuntui hieman oudolta myönnättäköön. Olin innoissani edes että minua harkittaisiin tälläiseen mutta takaraivossa viilsi ajatus että tää on joku suomimafia joka lupailee reissuja, vie rahat ja neitsyyden. Enihau, tänne mää sitten 2 viikon varotusajalla tupsahdin lauta kainalossa ja kahden ennestään tuntemattoman ihmisen kanssa asumaan kuukaudeksi hipster-mökkiin. Anteeksi kielenkäyttöni mutta mitä vittua. Tästä tulee huippua. 

Roland. Alkujaan Libanonilainen naistennielijä herrasmies. Killer laudan pällää, aivan tykki. Musta tuntuu että se on mun kadonnut isoveli. Oikeesti. Helvetin ihana tyyppi, suunnitteilla jo Rolandin lähettämistä suomeen, vaikka postissa tai raketilla.  Äskön se tuli hyvästeleen meidät. Kahvia muille ja mulle kaljaa. 10:00 am. En aijo tirauttaa selvinpäin kyyneltäkään. Mä rakastan tota jäpää. One of a kind I tell you. 

Meillä alkaa oleen kiire joten let's make it simple. Reissu oli ehdottomasti jotain minkä haluaisin vielä kokea uudestaan. Australia on loistava paikka skeittaa jos on ylimäärästä rahaa yhtään enempää. Mukavia, jopa liian ystävällisiä ihmisiä pullollaan ja luonto ihan omaa luokkaansa. Suosittelen. 

Eiköhän tää ollu tässä. Fanni kuittaa ja kiittää;

Martta ja Kerttu. Äiti, iso sponssi ja tuki. Lee.Roland.Cartellin pojat sponssista
Skater Girls in melbourne. Skaters in Sydney. Kalevan Poppoo. Pajasto. Blogin lukiat ja Muut hörhöt. 

Tässä linkki mainokseen jossa olin messissä! : http://www.youtube.com/watch?v=SzebX33-cUU 

TÄÄLTÄ TULLAAN!






























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti